Summer of Farewell
At the end of a cicada-filled summer, Yen attends his final swimming lesson—the last practice with his coach, Shuan. Despite their difference in age, the ripples they create in the water speak of an unspoken bond. After class, Shuan takes Yen along quiet afternoon paths. Like brothers, yet something more, they share a gentle farewell to a summer meant only for the two of them.