Raf, a freshman psychology student, is new to Roxas City. He stays in an apartment with Dio, a senior Biology student. Dio introduces Raf to the serene life in Roxas City. But as they explore the city together, Raf finds himself navigating love, loneliness, and acceptance - all in the time of Virgo Season.