Cherry Magic! Thirty Years of Virginity Can Make You a Wizard?!: The Movie
Adachi and Kurosawa’s workplace romance is going smoothly, wrapped in everyday happiness. Suddenly, Adachi receives a transfer notice—an opportunity to pursue his dreams, but one that requires moving to the distant Nagasaki branch. Thinking of each other, the two begin to face the reality of a long-distance relationship and reflect on what the future holds. Where will their love lead from here?