Chiang Mai Adventures: Director's Cut
Five people, who have never met face-to face before, become friends through an online university class. They decide to finally meet and take a road trip together after exams. What starts off as a fun trip, turns hectic when they become lost. They meet new people along the way and encounter various problems that test the friendship they just started to build.