Awakening the Steppe
City boy Lei Zexin comes to the Inner Mongolia steppe for work, where he meets herdsman Amur. From initial unfamiliarity and misunderstanding, they gradually develop a deep bond. On the vast steppe, they learn understanding, trust, and love.