Desdêmona
Zi spends most of her life immersed in her work, crafting lifelike human prosthetics for films. One weekend, a swarm of mysterious insects invades her home and even begins to consume her body. Unable to tell whether what's happening is real or a hallucination, Zi is drawn into an unsettling infestation that transforms both her mind and flesh, leading her toward a surreal metamorphosis and rebirth.