Slap
Jeongbin works as a stunt double in films, specializing in taking slaps for lead actors. This time, however, the actor opposite him is Changhyeon—a friend from his school days, with whom he once shared unspoken feelings. Reunited now as stunt double and actor, they stand before the camera once more. When the moment comes to deliver a charged slap, how will these former friends face what still lingers between them?