My Boyfriend Is a Sex Worker 2
Believing that Gio abandoned him for money, Ace falls into a downward spiral, numbing his heartbreak with alcohol. Wanting to save her brother from despair, Malou secretly devises a plan to bring the two back together—recreating the moment of their passion and keeping their intrusive family from interfering. As emotions resurface and old wounds reopen, this 'second-chance mission' may be their final chance to rebuild what was lost.