My Boyfriend Is a Sex Worker
Ace, the flawless heir of the influential Mendoza family, falls deeply in love with Gio, a sex worker and gay adult-content creator. Their worlds could not be more different, yet the two believe they are meant for each other. Standing firmly in their way is the strict family matriarch, Angelica, who refuses to accept Gio into the family. As class prejudice and family pressure threaten to tear them apart, Ace and Gio must prove that their love is stronger than expectations, judgment, and tradition.