Bingo
Fanny is a bookseller by day and a soft-hearted person. She is in love with her friend Louise, and to repress the sadness of this impossible love, she has a series of one-night stands with uninteresting men. One evening, at a literary gathering she's hosting, she invites Louise to come along. Will she get lucky?