Words To Say
Seventeen-year-old Minseo is confessed to by her best friend, Yujin. But Minseo's hesitation and silence are mistaken as consent, encouraging Yujin to pursue her even more. Caught between friendship and love, ambiguity and misunderstanding, will Minseo find the courage to speak the words she truly wants to say?