Eclipse
Transfer student Yun-jae is bullied soon after arriving at his new school, until Se-jun—the school’s feared top dog—steps in to protect him. As the two grow closer, Yun-jae is drawn into dangerous part-time jobs near the edge of crime to help pay for his mother’s medical bills, introduced by Se-jun. Along the way, they meet Eun-young. Bound together by circumstance, the trio’s lives intertwine—but as hidden truths surface, violence and loneliness slowly consume their youth, pulling them deeper into darkness.