Memories of the Moon
Tonight will be a special night. For the first time in 21 years, the Moon will be visible in the sky. Tonight, time will pass at different speeds for everyone, and no one can know in advance how fast he or she will see the night pass. For the occasion, Elodie has joined some friends who have planned to spend the night in a shared house. There, she meets Sophia, and the two of them will face the night and the vagaries of time.