Ghosts Just Want to Have Fun
A mischievous queer phantom globe-trots with newfound powers to haunt unfaithful lovers—and to piece together his own identity. In this turbocharged reimagining of Scud's cult classic 'Bodyshop', art-house provocation collides with unapologetic eroticism, echoing the unruly spirit of Pasolini, Greenaway, and John Waters. Shot with gleeful, candy-colored excess, it's a taboo-busting queer fever dream.