Unfinished
Jeong-won, along with the couple Jae-hyun and Jeong-an, have planned a summer vacation together. However, the day before the trip, Jae-hyun and Jeong-an have a fight, creating an uncomfortable atmosphere between them. As tension mounts, Jeong-won finds himself increasingly uneasy and distressed, both from the strained relationship of the couple and the sweltering summer heat.