Berlin Drifters
Ryota arrives in Berlin hoping to build a real relationship with the man he met online, only to be rejected the moment they meet. Lost in a foreign city, he drifts without a place to go until he is taken in by Koichi, another lonely Japanese man living in Berlin. Sharing the same roof, the two slip into a situationship that feels part-comfort, part-hookup. As they navigate desire, insecurity, and quiet longing, an unexpected bond begins to take shape between two souls trying to survive their loneliness.