Invincible Summer
Sixteen-year-old Clément is determined to lose his virginity this summer. He quickly swipes through profiles on a dating app and selects a suitable partner. He showers, prepares, and waits, filled with anticipation for the intimate moment to come. When the date finally happens, they hit it off by the pool, but a ringing phone abruptly interrupts everything.