Silig
Stubborn and strong-willed, Mamang returns to her hometown after twenty years—with an unexpected purpose: to arrange her own funeral. Determined to be cremated despite opposition and doubt from those around her, Mamang reunites with Sabina, a longtime friend she hasn't seen in years and now the town's funeral director. As they reconnect, the two women choose to face life's final farewell together, rediscovering love, courage, and meaning along the way.