Sweetheart Service
Yooha, a young man dreaming of independence, and Minwoo, a workaholic weighed down by his family’s pressure to marry, become entangled through an unexpected incident. What begins as a contract relationship slowly turns into something real, as the two start to develop genuine feelings for each other.
☆ From Korea’s BL powerhouse STRONGBERRY, opposites attract in this sweet romance.