The Family Complete
A shocking, taboo-breaking family fable unfolds when a mysterious 'incest virus' spreads through a three-generation household in Japan. Those infected develop uncontrollable desire toward their own elders, crossing age and gender boundaries in disturbing ways. As the men in the family fall deeper into forbidden urges, only the youngest grandson remains unaffected—desperately searching for real love and a way to break the curse. Bold, provocative, and unapologetically transgressive, this film pushes moral and sensory limits while challenging everything you think you know about family values.