When an Angel Fell in Love
After losing everything to a forbidden teacher–student relationship, Gosuke leaves his teaching job and begins working at a men's host bar, living a life hollowed by despair. One night, the angel Daniel descends into the human world, choosing to love him as a mortal. But their bond ignites jealousy and sabotage from Gosuke's boyfriend. As desire, betrayal, and destiny collide, Gosuke learns that his life is quietly running out of time. Can a love that crosses heaven and earth truly find its ending?