Director Matsuoka and his actor boyfriend Hashiguchi keep their relationship secret from the theater troupe. While Matsuoka struggles with creative block, the arrival of former idol Yasuda unexpectedly sparks a new surge of inspiration. Matsuoka begins writing Yasuda into his script, projecting his fantasies onto him. But during the rehearsal of an intense intimacy scene, the improvised chemistry between Hashiguchi and Yasuda shatters the boundaries they thought they had under control.