To the X who hated me - E-Jae & Woori
E-jae is looking forward to living on her own, where she can have some time to herself. But one day, her mom brings in a boarder unannounced, and she suddenly finds herself living with Woori. As E-Jae spends more time with Woori, she begins to fall in love with her. Woori dreams of becoming a YouTuber and influencer and gets the introverted E-jae to start a couples Youtube account together. However, E-Jae grows upset at Woori's greed for content...