Pwede G, Pwede B
Basil, a 30-year-old womanizer, has his life turned upside down when he wakes up from a night of drunken sex with his straight best friend, Theo, who is about to be married. Suddenly, every time he tries to hook up with a woman, a man magically appears to have sex with him instead. Is this a result of a curse from one of the countless women he has hurt? Or is this the outcome of his unconfronted feelings for his best friend?