The Personals
After many years together, one man yields to social pressure and decides to marry a woman, posting marriage ads around town. His lover quietly follows behind, tearing each one down in silence. But when a woman responds to the ad and wants to meet him, the couple is forced to confront the truth they've avoided for years—must they choose between protecting their love or letting each other go?