Half a Kiss and Half a Spice
Sang Min has just moved in and lives in the same house as Min Soo, a senior at sports college who he has a crush on. While Sang Min spends his days happily, his senior bans him from eating spicy chicken because of his mistakes. Will Sang Min choose Min Soo or spicy chicken?