Pretty Boys
Grey, a bold and vibrant twink, dreams of finding real love, while his best friend Jonas—handsome, confident, and adored by many—moves through the gay dating world with ease. As Grey faces repeated heartbreaks and loneliness, the feelings he has quietly nurtured for Jonas begin to surface. When friendship starts to blur into something deeper, will they discover that the love they've been searching for has been beside them all along?