Circle of Desire
Yamazaki, a struggling screenwriter, heads into the mountains after hearing rumors about a group of men living together and conducting eccentric 'philosophical erotic retreats.' There, he witnesses heated debates—like whether Leonardo da Vinci was gay—followed by nights of uninhibited, body-driven exploration. Drawn to their strange charm and liberated desires, Yamazaki slowly becomes entangled in their world of sensual freedom. As boundaries dissolve and inspiration takes hold, he begins to question whether this surreal encounter might be the key to finally completing his script.