To the X who hated me - Yoon Oh & Jane
Three days before filming is set to begin on a reality dating show, the whole cast quits and leaves producer Yoon Oh in a bind. She desperately decides to recruit Jane, a long-lost college classmate with whom she had a falling out, as a cast member. As they reunite, past memories resurface; will this be enough to rekindle their romance?