Find You in The Crowd 2
He Luo, a young man who has lost his memory, often dreams of Chen Jingnian's teenage past. By chance, he meets Shen Lusheng, and the two start a medical project to help Heluo recover his memory. Unexpectedly, as the project progresses, He Luo's condition worsens.