Find You in The Crowd 1
Chen Jingnian and the senior Shen Lusheng have been playmates since they were children. After entering university, the passionate Jingnian pursued his senior relentlessly, lavishing him with genuine affection. Yet Lusheng finds it overwhelming and doesn't dare to confront his own feelings.