Lovers and Secrets
Two stories explore secrets, desire, and unrequited love. In 'My Brother's Lover,' graduate student Takeo and his sister share a home—and unexpectedly, a romantic interest in Riku, a man who has acted in gay adult films. This secret threatens to upend the siblings' lives. In 'His Child,' Akihiko secretly loves his straight best friend, Kazuya, and selflessly cares for Kazuya's baby. However, Kazuya hides a crucial secret that, when revealed, forces him to confront the complex feelings tied to Akihiko and his family.