Table for 3
Can another soul heal the brokenness of two hearts? Couple Paul and Marlon decide to jazz up their long-standing relationship by including the charismatic Jeremy as their third. The complexities of this new dynamic will reveal whether their bond will strengthen or will be torn apart.