The Chronicles of Libidoists
Taiwan's boldest erotic drama of the year follows four strangers bound by hookups and hidden desires. Lu, a female cop who swears by sex without love; Queenie, her heiress best friend trapped in an engagement to a gay man; Single Pa, a flirty single dad and former romance writer; and Uberdick, a heartbroken Hong Kong dom. As paid dates, kink, and casual encounters blur the line between pleasure and pain, each of them must decide whether to keep their mask on—or risk everything for something real.