The Gaze of a Beautiful Boy
Homeless youth Fumiya survives by selling his body in the park, numb to life and hope. One night, he's rescued by a middle-aged university professor who offers him shelter and a chance to start over. As their bond deepens into something between fatherly care and forbidden love, Fumiya discovers a shocking secret — the professor bears the same scar on his forehead as him, revealing a mysterious connection across time.