The Blue Angel, Night Club
In the 1990s, in the northern part of Mexico, in a small, conservative and quiet town, there is a secret place where men hang out at night, the Blue Angel Club. Many men during the day enter the club and change drastically, as soap operas with high heels and eyeshadow a plenty get staged.