Soccer Boys
Rio de Janeiro's first gay amateur soccer team, the BeesCats Soccer Boys, is made up of a group of handsome and strong players. The movie follows the players, André and Douglas, as they participate in the Diversity Cup. From the battles on the field to the reality of life off the field, we follow their passionate chase after their dreams.