Last Shift
Joel and Romar, who work at a call center, are more than just colleagues—they're lovers. They live together, leading a modest life while struggling through tough night shifts and meager salaries. To pursue a better job opportunity, Joel decides to work abroad. What will become of their hard-earned love?