Happy Ending
A man who runs the bookstore finds a note that says 'Secret Diary' on his bookshelf. The diary is written by Hyun, a high school student who has a crush on his childhood friend, Dong-ho. The man finds himself immersed in the diary visualizing the two of them in the past.