Double Exposure
Photographer Myung Seon is introduced to his assistant Aran's boyfriend, Gi Jun, as a model. After the photoshoot, Myung Seon and Gi Jun engage in an inappropriate relationship. After Gi Jun goes abroad with Aran for studies and Myung Seon breaks up with him, he meets Jung Hyun, who looks exactly like Gi Jun but has a completely different personality. After realizing that Gi Jun never really left, Myung Seon begins to wonder if Jung Hyun might actually be Gi Jun...