Located south of the Tian’anmen Square and among the century-old old architecture, Qianmen bears silent witness to the history of the Beijing city. Originally a Western holiday, the Valentine’s Day has become a huge day for many Chinese young people. For the tens of millions of gays and lesbians in China who do not have rights to make their voices heard, what do the place and the day mean to them?