Acting Love
Soo-hyuk's job is to provide dating services, requiring him to soothe clients' emotions, act as a temporary lover, and even provide sexual services. One day, he encounters a gentle and considerate client who simply wants Soo-hyuk to share a meal, a conversation, and his lonely past. This calm and genuine interaction touches Soo-hyuk, and their relationship begins to transform, with Soo-hyuk slowly falling in love with him.