If In Doubt
Struggling with creative block for his thesis project, Gelo returns to his hometown for inspiration. There, he meets the free-spirited Kael, and as they grow closer, Gelo integrates this moving emotion into his art, completing a beautiful masterpiece that radiates with boundless light.