A Man
Baekho works at a gay bar to support his family after his brother falls into a coma after an accident. Baekho’s boss doesn't like him for having few customers because of his timid personality and dark expression. Then one day, an inexperienced man comes and Baekho gets chosen for the first time.Their financial relationship gradually becomes an emotional one, but can Baekho find a way towards a better life?