Paper Airplanes
Sixteen-year-old Mateo is going through a spiritual awakening. The spirit of his mother, Rosa, appears to him, but he's not ready to say goodbye and doesn't know how to handle his loneliness. When his grandmother is hospitalized, he meets Enrique, a boy with whom he develops a strange and intimate relationship, experiencing the beautiful imperfections of love and life.