My Biker 2
After a vacation, Gentle notices Motor hiding their relationship at school. When classmates question them, Motor claims he only gave Gentle rides out of pity. Heartbroken, Gentle confronts him, and their fight leads to a painful split. Can this fragile summer romance still bloom?