Aniki and Me Ⅲ:Switched Hearts
Yuma, a busy employee at a trade company, grows distant from his fiancée. His junior colleague Atsushi, secretly gay and pining after Yuma, invites him to a summer festival. After a drunken night, an unexpected body swap forces them into an uneasy, intimate situation.