Aniki and Me Ⅱ: His scent on my skin
High schooler Kotaro gains a stepbrother—his crush and PE teacher, Ryoichi. As hidden pasts surface, including Ryoichi's college fling with a friend, Kotaro is pulled into a tangled web of forbidden emotions.