A Guilty Woman
Haru, a young professional at the start of her career, goes on a business trip with her supervisor, Han-byul, whom she secretly has a crush on. For the first time in her life, Haru finds herself attracted to another woman. She enlists the help of her lesbian friend, Joo-hyun, to determine Han-byul's sexual orientation.