No Heaven, But Love
In 1999, teenage taekwondo athlete Ju-young fights back against her coach's sexual harassment and abuse of power. Facing pressure from all sides, her world crumbles. However, her deep friendship with her close friend Ye-ji gives her the courage to persevere. Together, they embark on a journey to discover the meaning of love and how to embrace it, proving that even in a world without heaven, love can be their salvation.